قوانین و مقررات ثبت سفارش در فروشگاه شینا

کاربر گرامی لطفاً مطالب ذکر شده در این صفحه را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه آنلاین شینا به دقت مطالعه فرمایید

کاربران گرامی جهت ثبت سفارش و استفاده از کد تخفیف میبایست در وب سایت فروشگاه شینا ثبت نام نمایند. فروشگاه اینترنتی شینا خود را ملزم به حفظ اطلاعات شخصی کاربران خود می‌ داند. بنابراین کلیه اطلاعات ثبت شده کاربران در پنل کاربری ایشان محفوظ است.همچنین عضویت در پنل کاربری فروشگاه شینا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین آشنا بودن با نحوه ثبت سفارش و پیگیری مرسولات توسط کاربر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی شینا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی شینا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی شینا اقدام کند. همچنین از آنجا که فروشگاه شینا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط تامین کالا

محصولات ارایه شده در وب‌سایت از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود. منظور از فروشنده، فروشگاه شینا است که محصول خود را در وب‌سایت به دامنه SheynaCosmetics.ir عرضه کرده و به فروش می رساند.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشگاه است.

– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور داشته باشند.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا باشند و تا ساعت 18 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.

– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و فروشگاه اینترنتی شینا تلاش خواهد کرد محصول یا محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد لغو مرسولات به شما از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی شینا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– در صورتی‌که فروشگاه اینترنتی شینا به شرط خرید تا سقف خاص تخفیف تعیین کرده باشد، میزان تخفیف در حد همان شرط خرید اعمال میشود.

– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشگاه به این صورت است که کالا مشابه کالای ثبت سفارش شده توسط مشتری نباشد.

– خدمات پس ‌از‌ فروش فروشگاه اینترنتی شینا تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای خریداری شده را می‌پذیرد که کالا کاملا سالم و بدون نشانه از هرگونه آسیب به محصول اعم از بازشدن پلمپ، استفاده از محصول، شکستگی و … به فروشگاه بازگردانده شود.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه آنلاین شینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه آنلاین شینا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه آنلاین شینا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه آنلاین شینا ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه آنلاین شینا جزئی از اموال فروشگاه آنلاین شینا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه آنلاین شینا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه آنلاین شینا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه آنلاین شینا وعلائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه آنلاین شینا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه آنلاین شینا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای  فروشگاه آنلاین شینا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه آنلاین شینا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی فروشگاه آنلاین شینا است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فروشگاه آنلاین شینا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.SheynaCosmetics.ir ندارد.شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما درج شده در بالای وبسایت استفاده کنند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه اینترنتی شینا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت حمل و نقل پست جمهوری اسلامی ایران است. فروشگاه اینترنتی شینا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش  فروشگاه اینترنتی شینا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی شینا ارسال شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در فروشگاه اینترنتی شینا ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و فروشگاه اینترنتی شینا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین فروشگاه اینترنتی شینا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی شینا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی فروشگاه اینترنتی شینا صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

– فروشگاه اینترنتی شینا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.